Skocz do zawartości

win 7 z usb 3.0


arnixer

Rekomendowane odpowiedzi

Witam jestem dość zielony w tych tematach ale poszukuje osoby ktora zrobi mi win 7  z wgranymi juz sterownikami 3.0 usb dla intela bo moj laptop nie ma napędu optycznego więc musze zainstalować system z pendrive a nie moge tego zrobic iż wyskakuje mi bład o sterownikach usb .Proszę o pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapomniałeś dodać że.

 

Wystarczy zrobić pendrive z instalatorem Windows 10. FAT 32 ( GPT ) Lub NTFS z MBR ( w programie rufus.

 

Wywalić instalator z katalogu ( na pendrive) - source  plik o nazwie: Install.esd lub Install.Wim

 

Pobrać iso 7 :

 

Wypakować wirarem plik zip

Sprawdzić sumę kontrolna 

Wypakować winrarem obraz ISO 7

Skopiować plik z katalogu source ( install.wim ) - siódemki i wrzucić go na pendrive do katalogu source.

 

Dzięki temu nie trzeba integrować kontrolera ani sterowników usb 3.0

 

Jeżeli koniecznie chcesz zintegrować te durnowate stery  to

 

Pobierasz Ntlite z forum dział ntlite 

 

 

 

Dodajesz do wyjatków w defenderze i zaporze antyvirusa

Wypakowujesz ISO do katalogu Jaś np

Potem montujesz obraz np PRo 64

Pobierasz stery usb 3.0 wypakowujesz je 

W programie kiedy załaduje iso przechodzisz do sterowniki zakładka po lewej stronie i dodajesz sterowniki wypakowane. Musza mieć końcówkę z rozszerzeniem " .ini "

Klikasz potem na zastosuj , następnie start.

Potem zaznaczasz przebuduj iso , możesz skasować np wersje Core jeżeli jej nie chcesz bo masz np klucz do PRO.

Zaznaczasz żeby nie zapisywał logów.

Jak zintegruje .Zamykasz program , restart PC .

Uruchamiasz znowu NTlite tym razem  montujesz obraz i robisz utwórz ISO

Zapisujesz jako install.wim ( dla 7 ) 

Zastosuj i start

 

Jak zrobi rufusem wypalasz i jazda.

 

Poniżej zostawiam namiary do poradników Video w których pozazuje jak to robić.

 

[Zawartość widoczna tylko dla zalogowanych użytkowników]

Odnośnik do komentarza