flubert Opublikowano 25 Września 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Września 2017 Mam Windows 10 Pro 1703 kompilacja 15063.608. Używam programu Autoruns. Jakiś czas temu w zakładce KnownDLLs pojawiły się nieistniejące pliki zaznaczone na żółto. Gdy próbuję je odznaczyć lub usunąć pojawia się info o odmowie dostępu. Załączam zdjęcia. Dodam, że mam jedno konto (grupa Administrator), loguję bez hasła, jest też czynne systemowe konto Administrator. Proszę o info lub radę co można z tym zrobić lub jaka może być przyczyna odmowy dostępu.Pozdrawiam. [Zawartość widoczna tylko dla zalogowanych użytkowników] [Zawartość widoczna tylko dla zalogowanych użytkowników] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stens Opublikowano 25 Września 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Września 2017 Kliknij na ikonę programu Autoruns ppm i wybierz "jako administrator" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
flubert Opublikowano 25 Września 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Września 2017 Kliknij na ikonę programu Autoruns ppm i wybierz "jako administrator" Nie pomaga, już to robiłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m4s Opublikowano 25 Września 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Września 2017 Wygląda na to że nie jesteś adminem. Wysłane z mojego XT1562 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
flubert Opublikowano 25 Września 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Września 2017 Ten problem dotyczy tylko tych plików, inne zaznaczone na żółto odznaczam lub usuwam bez problemu. Jak dokładnie sprawdzić czy jestem pełnym adminem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
flubert Opublikowano 28 Września 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Września 2017 Już OK, uruchomiłem system w trybie awaryjnym i Autoruns usunął te nieistniejące pliki. Po restarcie także ich nie widać już w Autoruns a system pracuje normalnie. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m4s Opublikowano 28 Września 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Września 2017 Wiadomość wygenerowana automatycznie. Ten temat został zamknięty.. Z powodu: rozwiązany Jeśli się z tym nie zgadzasz, możesz zgłosić ten post do administracji, używając opcji "Zgłoś". Pozdrawiamy zespół Winclub.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi