bungar Opublikowano 4 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2017 Witam. Od jakiegoś czasu mam problem. Gdy wybudzam laptopa ze stanu uśpienia wyświetla mi się komunikat : "Kosz na dysku C jest uszkodzony. Czy chcesz opróżnić kosz na tym dysku" Niestety nic nie mogę wtedy zrobić i trzeba użyć hard reseta. Próbowałem naprawic komendą chkdsk jednak na następny dzień jest znów to samo. Mógłby ktoś pomóc jak to naprawić, bo to dośc uciążliwe. Z góry dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARCIN_ZIOMEK Opublikowano 4 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2017 Więc tak. Najedź na kosz i kliknij prawy przycisk myszy i otwórz właściwości. Wybierz tam opcję nie przenoś plików do kosza. Usuń natychmiast. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hannibal Opublikowano 4 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2017 Mógłby ktoś pomóc jak to naprawić, Proszę sprawdzić czy polecenie rd /s /q C:\$Recycle.binużyte w CMD uruchomionym z prawami administratora nie rozwiąże sprawy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bungar Opublikowano 4 Sierpnia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2017 Proszę sprawdzić czy polecenie rd /s /q C:\$Recycle.bin użyte w CMD uruchomionym z prawami administratora nie rozwiąże sprawy. Próbowałem to już wcześniej, neisttey odmowa dostępu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hannibal Opublikowano 4 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2017 Skoro odmowa dostępu, to mam wątpliwość czy CMD poprawnie Pan wywołał. Jeśli zaś tak, to w takim razie proponowałbym zacząć szukać głębiej - od spójności plików po test dysku (chkdsk nie jest do tego wymarzonym narzędziem), bo uprawnienia same z siebie nie ulegają ograniczeniom. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LAGUNA Opublikowano 4 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2017 [Zawartość widoczna tylko dla zalogowanych użytkowników] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bungar Opublikowano 4 Sierpnia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2017 cmd wywołane dobrze, niestety komenda nie działa. Więc co więcej można poradzić jak sprawdzić ta spójność na dysku ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hannibal Opublikowano 4 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2017 Proszę zacząć od sfc /scannow - w ten sposób zostanie dokonane sprawdzenie, a czasem i nie tylko - stanu systemu. Można również pokusić się o "nakładkę" - uruchomienie instalacji z poziomu działającego systemu z wyborem "aktualizacji" (zachowania plików i ustawień). To od strony programowej. Od sprzętowej stan dysku (S.M.A.R.T.) też warto sprawdzić. PS Brak danych o systemie nie pozwala na bardziej precyzyjne sugestie co do, choćby, kolejności działań. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARCIN_ZIOMEK Opublikowano 4 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2017 Więc tak. Najedź na kosz i kliknij prawy przycisk myszy i otwórz właściwości. Wybierz tam opcję nie przenoś plików do kosza. Usuń natychmiast. Sprawdzałeś mój sposób? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bungar Opublikowano 5 Sierpnia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2017 Proszę zacząć od sfc /scannow - w ten sposób zostanie dokonane sprawdzenie, a czasem i nie tylko - stanu systemu. Można również pokusić się o "nakładkę" - uruchomienie instalacji z poziomu działającego systemu z wyborem "aktualizacji" (zachowania plików i ustawień). To od strony programowej. Od sprzętowej stan dysku (S.M.A.R.T.) też warto sprawdzić. PS Brak danych o systemie nie pozwala na bardziej precyzyjne sugestie co do, choćby, kolejności działań. SPrawdziłem ta komendą , jednak niczego nie wykryto. System to Windows 10 64 bity. Jak wykonać te dalsze kroki ? Sprawdzałeś mój sposób? Nie sprawdzałem bo jednak chcę by pliki były w koszu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LAGUNA Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Crystal Disk Info [Zawartość widoczna tylko dla zalogowanych użytkowników] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARCIN_ZIOMEK Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Nie sprawdzałem bo jednak chcę by pliki były w koszu To wybierz tam po prostu inny dysk (o ile taki posiadasz lub masz partycje) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hannibal Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Jeżeli okaże się, że CDI, o którym mowa w poście nr 11, nie stwierdzi niczego niepokojącego, to wtedy może Pan jeszcze - znowu z poziomu CMD z prawami administratora wywołać polecenie dism.exe /online /cleanup-image /restorehealth - pliki systemowe zostaną sprawdzone i ew. uszkodzone wymienione, a brakujące uzupełnione. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bungar Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2017 CDI nic nie wykazało. Polecenie Pana z góry również wykonane. Nawet zaznaczyłem tą opcję nie przenoszenia plików do kosza, a problem nadal jak był tak jest.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bungar Opublikowano 8 Sierpnia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2017 Ma ktoś jeszcze jakiś pomysł ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m4s Opublikowano 8 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2017 Przenieś byle jaki plik do kosza. Potem go opróżnij. I wtedy sprawdź. Wysłane z mojego XT1562 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bungar Opublikowano 8 Sierpnia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2017 Przenieś byle jaki plik do kosza. Potem go opróżnij. I wtedy sprawdź. Wysłane z mojego XT1562 przy użyciu Tapatalka Już dawno próbowałem, niestety nie pomaga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARCIN_ZIOMEK Opublikowano 8 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2017 To jeżeli masz drugą partycję/dysk to zmień lokalizację kosza na niego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m4s Opublikowano 9 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2017 a CHKDSK /R było ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bungar Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2017 chkdsk było tak jak pisałem na początku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LAGUNA Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2017 a spróbuj sobie kliknąć na koszu prawy kl. myszy, właściwości i zmniejsz ilość miejsca w koszu. Zobaczysz czy coś się zmieni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bungar Opublikowano 11 Sierpnia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2017 Niestety nadal to samo.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bungar Opublikowano 14 Sierpnia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2017 Jest ktoś w stanie pomóc jesczze, będę bardzo wdzięczny ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARCIN_ZIOMEK Opublikowano 14 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2017 Jaki system? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bungar Opublikowano 14 Sierpnia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2017 Tak jak pisałem WIndows 10 64 bity Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LAGUNA Opublikowano 14 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2017 Jeszcze możesz sprawdzić czy jakiś efekt da. kliknąć prawym przyciskiem myszy na Pulpit i wybrać z rozwijanego menu kontekstowego komendę "Personalizuj". Przeniesie nas ona bezpośrednio do zakładki Personalizacja w ramach Ustawień. Po otwarciu Personalizacji w Ustawieniach klikamy w lewym pasku menu zakładkę o nazwie "Kompozycje", a następnie zakładkę "Ustawienia ikon pulpitu". i odznacz ikonę kosza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaciPL Opublikowano 14 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2017 Spróbuj usunąć coś za pomocą SHIFT + PPM > usuń Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARCIN_ZIOMEK Opublikowano 14 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2017 Zaktualizuj windowsa do najnowszej wersji za pomocą [Zawartość widoczna tylko dla zalogowanych użytkowników] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bungar Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Aktualizacja może pomóc ? Bo żaden ze wcześniejszych sposobów nie działa niestety ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LAGUNA Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Aktualizacja może pomóc ? Bo żaden ze wcześniejszych sposobów nie działa niestety ? Może,ale nie musi. Jak pisał jednorazowiec problem Kosza może być tylko jednym z objawów ogólniejszej usterki (np. uszkodzona struktura plików). Tutaj jeszcze taki poradnik podam w razie czego,warto sobie zrobić. [Zawartość widoczna tylko dla zalogowanych użytkowników] ewentualnie od nowa [Zawartość widoczna tylko dla zalogowanych użytkowników] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.