Skocz do zawartości

Bastek32

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    56
  • Posty z Chatbox

    0
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

2 obserwujących

O Bastek32

  • Tytuł
    Zaawansowany użytkownik
  • Urodziny 1985.05.31

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

818 wyświetleń profilu
  1. Bastek32

    Aktywacja

    Nie wiem o co w tym chodzi
  2. Bastek32

    Aktywacja

    Ok, juz wiem że to lipa a jak to jest z tymi aktywatorami?
  3. Bastek32

    Aktywacja

    Witam. Czy aktywatory np KMS starczają tylko na pare tygodni? próbowałem róznymi, i po jakimś czasie woła o klucz. Są jakieś aktywatory na stałe? a drugie pytanie, to czy ten klucz z allegro jest oryginalny? o co chodzi z tym kluczem? czemu to takie tanie? widze że ponad 2000 ludzi go kupiło
  4. Pobiera się na początku, i później staje
  5. Czemu nie można pobrać obrazu?
  6. Sprawdzone w tym samym slocie
  7. I co reklamować pamięc? podmieniałem pamieci, i na jednej zero błedów, a na drugiej w czort dobra czyli pamięc walnieta, tak?
  8. Witam. Mam nowy komputer, i wywala mi bluescreeny :/ instalowałem win od nowa, i nadal to samo. sterowniki instalowane. windows 1803 od nas tu z forum komputer to MSI Z370 GAMING PLUS Corsair Vengeance LPX DDR4, 2x8GB, 3000MHz, CL15 Palit GeForce GTX 1060 Dual 6GB GDDR5 Intel Core i5-8400 podczas instalacji windowsa, tez wywaliło ten bluescreen
  9. juz zrobiłem erase przez program samsung magician więc życie toczy się dalej
  10. Ale czy mam gdzies poprzenosic dane? co sie stanie jak to zrobie? czy windowsa bede usiał wgrywac? chciałbym wiedziec na co sie szykowac
  11. Witam. Kupiłem używany dysk samsunga, ma już sporo pracy za soba doradźcie co mogę zrobić, aby go całkowicie wyczyścić dysk już jest w komputerze, i śmiga na nim system. i poproszę o bardziej mniej profesjonalne nazewnictwo
  12. Bastek32

    Jak wyczyścić SSD

    Witam. Kupiłem używany dysk samsunga, ma już sporo pracy za soba doradźcie co mogę zrobić, aby go całkowicie wyczyścić dysk już jest w komputerze, i śmiga na nim system. i poproszę o bardziej mniej profesjonalne nazewnictwo
  13. a mi po aktualizacji pokazuje 17134.1 i czym to się rózni? Ja tak aktualizowałem bez formatu, i działa ok Windows10Upgrade9252.exe
  14. Nie moge pobrac z chomika bo niby zagrożenie. masz moze jakiś pewny link?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie