Skocz do zawartości

manijak-79

Użytkownik
  • Zawartość

    24
  • Posty z Chatbox

    0
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O manijak-79

  • Tytuł
    Użytkownik

Informacje o profilu

  • Płeć
    Nieustawiona

Ostatnie wizyty

38 wyświetleń profilu
  1. manijak-79

    Darmowe odpowiedniki dobrych gier

    PLAYERUNKOWN'S BATTLEGROUNDS - odpowiednik Ring of elizium super gra
  2. Witam Znajoma potrzebuje do firmy ,Windows 7x64 oryginał z kluczem i fakturą zakupu jaki sklep polecilibyście nie chciał bym kupić jakiejś lipy. Z góry dzięki za ewentualne podpowiedzi
  3. manijak-79

    Jaki system pod hp t5740

    Zainstalowalem 5.1 lite i śmiga aż miło !! Dzięki za podpowiedz .
  4. manijak-79

    Jaki system pod hp t5740

    pobieram i przetestuje Jeszcze raz dzieki!!!!!!!
  5. witam mam problem ze znalezieniem systemu pod Hp T5740 intel atomn280 1,6 ghz ,2gb ram. dysk 2gb karta flasch potrzebuje systemu zeby zmiescił sie na tak małej przestrzeni dyskowej 2 gb , zainstalowalem tam okrojonego xp ,i śmigał dosyc przyzwoicie ale płyta jest tak porysowana ze drugi raz nie mogę zainstalować .Mogę prosić o jakieś propozycje ?? moze byc linux itp. komputerek do internetu dla dzieci Z góry dzięki
  6. manijak-79

    [Eksperyment] Win HP mini 2k15

    dzięki wielkie biore sie za testowanie . to po instalacji ile zajmuje miejsca?
  7. manijak-79

    [Eksperyment] Win HP mini 2k15

    mam pytanie dało by się go zainstalować na hp t 5740 intel atom 1,66 ,ram 2 gb . karta cf 2 gb
  8. manijak-79

    100% użycie ramu od kilku dni

    Wychodzi na to ze czeka cie reinsal windowsa cos sie uwalilo
  9. manijak-79

    2 grafiki w komputerze !

    witam znalazłem kiedyś taki artykuł o wykorzystaniu dwóch kart graficznych zintegrowanej i dodatkowo na pci znacie może jakieś działające sposoby
  10. manijak-79

    dysk zewnętrzny usb 3.0

    witam kupiłem dziś dysk toshiba usb 3.0 1tb chciałem go wsadzić do laptopa i tu moje zdziwienie , dysk nie posiada złącza sata , tylko elektonika jest z wyjściem na przewód usb 3,0 MAM do was takie pytanie czy istnieje możliwość zamówienia elektoniki do w/w dysku na sata?? dodam iz otworzyłem już obudowe i niema możliwości zamiany dysku , widoczne ślady na obudowie
  11. manijak-79

    FLATY theme (Metro UI Modern)

    link nie działa
  12. manijak-79

    "Win Spring Project 2014 - PE" czyli Windows Live

    mama prosbę mozna gdzieś indziej to upiąć , te stronki wołają o numer tel itp a niechcę dostawać jakiś dzwonków , sms it z góry dziękuje stronka adfly woła o numer tel a w regulaminie pobierania jest ze dostane dzwonek , za jakieś 3 zł a ja niechciałbym tracić stale kasy z kąta tel na takie wyłudzanie
  13. manijak-79

    [SP1][Pro x64] Windows NeXT

    Super system stabilny i szybki polecam również w gierkach niema problemu!!!!!!!!!! po kilku dniach użytkowania narazie proca!!!!!!!!!!! :cheers: :cheers: :cheers:
  14. manijak-79

    [SP1][Pro x64] Windows NeXT

    zainstalowałem ten systemik i jak na razie wszystko hula jak talala !!!!!!!!!! dam znać za kilka dni ale jak na razie jestem pod wrarzeniem
  15. manijak-79

    4 gb ram

    mam pytanie czy w windows 8 32 bit jest możliwoś obsługi 4 gb ram , mam zainstalowane 4 gb a dostępne 3,12 gb
×

Powiadomienie o plikach cookie