Jump to content

G77

  • Content Count

    1,340
  • Joined

  • Last visited

About G77

  • Rank
    Zaawansowany użytkownik
  • Birthday 12/01/1977

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja:
    /dev/shm/
  • Zainteresowania
    wszelakie czyli rozne :)

Recent Profile Visitors

3,170 profile views
  1. proponuje i po problemie bedzie
  2. masz cos zrypane zibi59 , sprawdzalem link od miastka i dziala
  3. jaki problem no to zaktualizuj , a umie ?
  4. ale tu nie ma co pisac poradnikow i tutukow bo wszystko masz w GOOGLE co i jak zrobic , tylko trzeba odpowiednio pytania zadawac wujowi wiem ze zorin jest $ dlatego mu polecilem linux mint ewentulanie linux lite sa obydwa jako Live system i tu masz racje zibi59 niech chop sobie posmiga na live wersji , sam tak sie uczylem xD
  5. widze przerazenie w twoich oczach
  6. zorin ok , a dla poczatkujacych ja polecam linux mint dodam od siebie ze zawsze instalujemy w kolejnosci 1.windows 2.linux https://distrowatch.com/table.php?distribution=zorin tu najnowsza wersja 16 beta , i inne linuxy do wyboru i koloru xD
  7. ram na 2GB zmien i polecam Linux mint 17.3 x86 ,bedzie dzialalc dobrze mialem na podobnym co ty sprzecie ino od acera
  8. a po co ReUp ? przeca jest w necie , ino sobie poszukaj
  9. u mnie tez cyrki na linux mint , jak pobralem to pokazalo 2.9GB , jak skopiowalem z pulpitu na dysk D to jest 2.7GB WTF nie wiem oco kaman ,ale rozmiar sie nie liczy jak to mowia , wazne aby dzialal OK
  10. pobralem z mega jest tam fakt 2.74GB , ale pozniej po calkowitym pobraniu rozpakowuje to z automatu mi Slimjet i jest 2.9GB
  11. spox no problem , wiesz ze jak cos to pisz pw i ci Upne dodalem jeszcze sume kontrolna , iso ma 2.9GB
  12. https://www.phoronix.com/scan.php?page=article&item=win10-ubuntu2104-5900x&num=1 Windows 10 Build 21370 kontra Ubuntu 21.04 Linux na AMD Ryzen 5900X
  13. Siemka Srom-otniku mas tu reupka mozesz podpiac obok swojego z meganz https://gofile.io/d/eupoes 172f3136857183a518349f3802f2a2bffd7da2c184ac3ed3859e34ef30e192c6 ps.chcialem ci na pw wyslac ale masz zawalanoa cala szkrzynie
×
×
  • Create New...

Important Information