Jump to content

walterM

  • Posts

    31
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. dla tych co chca sobie wlaczyc apki / gierki co sklepu wymagaja a nie chca przeinstalowywac calego systemu od nowa wdg mnie super opcja(ltsc + sklep), lepsza od instalacji wersji home czy pro ale wiadomo kazdy ma swoje wymagania
  2. Od dawna mozna dodac/zintegrowac sklep microsoft w wersjach LTSC lecz trudno jest znalezc co i gdzie, nawet tutaj na forum wiele ludzi o tym nie wie Metoda testowana na wersji Win 10 LTSC 1809 x64 2k21 Od 'Mr.T' A wiec krok po kroku: 1. klikamy start i wyszukujemy 'developer' 2. klikamy w 'eksplorator plikow ustawienia developera 3. zaznaczamy 'tryb developera' (testowane z wlaczonym internetem) (nawet jak wyskocza jakies bledy przy tym to i tak powinno dzialac..) 4. pobieramy https://github.com/kkkgo/LTSC-Add-MicrosoftStore/releases/tag/2019 MD5: b5fa5a65d85db1c6533b5abc4231cade 5. rozpakowac i prawo klik na 'add-store' uruchom jako admin i tyle, mozna dla pewnosci zresetowac kompa i powrocic do poprzednich ustawien testowane na swiezej instalce, bez jakichkolwiek zmian w uslugach itp dla zaawansowanych uzytkownikow znalazlem jeszcze nowsze wersjie sklepu tutaj: https://github.com/jiang4yu/Windows-10-LTSC-MicrosoftStore mozna manualnie pobrac sobie pliki z https://store.rg-adguard.net/
  3. Usunięto (Instalator systemu umożliwia wybór 4 wersji systemu Home i 4 Pro - dwóch tylko tweakowanych i dwóch - dodatkowo odchudzonych): Wersja Lite: - tablet; wiec nie?
  4. czysta instalka 'system zainstwalowany na ssd?' TAK, uslugi domyslne NIE, pyt2 NIE pyt3 NIE (wszytko na 'nie) (prawo klik na pulpicie > optymalizator uslug) zaznaczam ze system zainstalowany NIE na laptopie ale szkoda troche ze angielski usuniety no i to ze w wersji HOME Lite : wyczyszczono folder WinSxS w stopniu uniemożliwiającym włączanie/wyłączanie funkcji przez panel sterowania ...no ale coz
  5. zainstalowany 64bit home lite optymalizacjia pod sdd + uslugi (wszytko na 'nie) (34 wlaczone procesy 610~ram) jeszcze musze sprawdzic czym sa te o to, nie wiem czy potrzebne: upfc.exe sihost.exe jhi_service.exe fontdrvhost.exe Pierwszy problem to komunikat czy na pewno chce usunac plik przy kazdej operacji usuniecia.. Drugi to taki iz (nie wiem czy tak nie jest domyslnie w win10 ale) sa 2 konta widoczne, te ktore stworzylem podczas instalki 'mojanazwa' konto lokalne administrator i konto 'ADMINISTRATOR' Wylaczylem 2gie konto w DISM++ + w zasadach zabezpieczen lokalnych nadalem sobie pelne prawa administratora ale i tak nie pyklo, nadal pyta czy napewno przeniesc plik do kosza.... instalacja angielskiego wymagala z 10restartow usowania i dodawania az w koncu zaskoczyla
  6. chetnie bym sie podzielil wynikami ale nigdy nie uzywalem win10 takze ...
  7. OOOOOO czekalem na to dzieki za wstawke bede testowal na virtualboxie edit "Wersja Home ma dodany GPEDIT.msc" :D czyli musze poczytac na necie czy nie lepiej home instalowac bo mniej bloatware'u Pytanie czy na spokojnie po instalacji moge dograc jezyk angielski werjsa HOME LITE lub PRo lite czy bedzie z tym problem?
  8. mozna wiedziec co wyciete co wylaczone i ile procesow na czystym systemie?
  9. podpinam sie do poprzedniego posta mozna wiedziec co wyciete co wylaczone? telemetria wycieta? ile procesow na czystym systemie? nigdy nie instalowalem 10 i nie wiem czy lepiej probowac mody czy orginalny + skrypty
  10. Jak to jest ze to jedyny system na ktorym jeden program dziala na wersji 1809 a drugi potrzebuje najnowszej 2004? Moze mi ktos powiedziec, np majac wersje od Mr.T ktos kto zainstalowal ja 2 lata temu musi robic calkowita reinstalke? i tak za kazdym razem jak jakis program potrzebuje najnowszej wersji?
  11. 1 tak czy tak kiedys bedzie wymog by zainstalowac najnowsze 2 xfx gold Dzialal dobrze, po OC cpu tez, do czasu 3 jest taka mozliwosc, bylo pare spiec jak narazie przy malym obciazeniu w grze i 100% w benchmarkach dziala dobrze mozna zamknac gdyz raczej nic innego sie nie wymysli. dziekuje
  12. Dziekuje wszystkim za pomoc. 90% pewnosci ze to zasilacz. Odpalam program testowy na najnizszych ustawieniach i rozdzielczosci 800x600 i dziala przez 3,5 godziny. Tylko bardzo dziwne iz benchmark przy katowaniu cpu i gpu na 100% wydajnosci sie nie wylanczal.
  13. " Aktualizacja biosu. " bios ma teraz najnowsza wersje jak i ustawienia fabryczne. (nic to nie dalo) aktualizacja: Przeinstalowalem z powrotem do win 8.1 zainstalowane poza steam/csgo: sterownik do internetu intel ethernet najnowszy sterownik do karty nvidia firewall(testowalem tez przy wylaczonym) i Tyle! 2 opcje albo virus ktory siedzi gleboko w sterowniku dysku/biosa i programowo juz go nie wykryje. druga opcja test ramu procesora karty zasilacza i dysku nic nie wykryly, mozliwe ze cos nie tak z plyta glowna
×
×
  • Create New...

Important Information