Jump to content
WinClub

Pawel300

Mega użytkownik
  • Content Count

    153
  • Joined

  • Last visited

About Pawel300

  • Rank
    Zaawansowany użytkownik
  • Birthday 03/27/1981

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja:
    Gdzies w Polsce
  • Zainteresowania
    Informatyka, historia, muzyka poważna, sport, polityka........

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ok rozumiem Ok czyli to może znaczyć już rtm
  2. Czy to już jest ta nowa aktualizacja co miała być 12.05 ?? Podobno miało być rtm w 10 czy ktoś coś już coś wie na ten temat
  3. Nie wiem jaki masz komputer jak jest nowszy jakiś to wybierz gpt/uefi reszta opcji domyślnie niech zostanie
  4. Witam tak ja mam ten mod mnie bez problemów pobrał stery do grafiki po zainstalowaniu wydaje mi się że na lapku powinien tak samo pobrać jak na stacjonarce
  5. Jak najbardziej tak sam mam zainstalowany ten system/mod i działa bardzo dobrze jak do tej pory!! Też polecam utworzenie pendrive z systemem
  6. Dokładnie pliki do pobrania zostały usunięte !!
  7. Tak od początku nie było linków ani żadnych informacji na tą chwilę wiadomo tyle co widać
  8. Ok dziekuje dzis napewno jeszcze zainstaluje i sprawdzę i bede obserwowac nowego wydania ps. ew kiedy najwcześniej mozna sie spodziewać ?
  9. Nie spokojnie przepraszam za ew. nerwowe wypowiedzi ale byłem zdeterminowany i chcialem na przyszlosc wiedziec bo przyznac trzeba ze dziwne ze 2 dyski jak i 3 peny wogole nie chcialy sie dac sformatowac i kilka programów też nie pomagalo naszczescie sie jakoś udało ps. ponawiam pytanie czy moge zainstalowac ten mod tylko normalny nie lite ? czy jest szansa ze bedzie ok ? moj sprzet asus maximus viii impact intel i3 9100F 32gb ddr4 grafika msi gtx 1060 gaming x+ 6gb Ok dzieki przyda sie
  10. Widzę że przez 2 dni cięzko otrzymać inf na temat problemu który miałem z tym modem ? czy autor moda wie o co chodzi dlaczego nie można było sformatować żadnych dysków zew jak i pendrive ? czy nie ? i czy na zwykłej wersji tego moda będzie to samo bo chciałbym zainstalować i dać jeszcze raz szanse temu modowi bo mimo wszystko system mi sie spodobał
  11. Wszystko jest !! po pobraniu rozpakuj i bedą 2 pliki jeden iso dugi SVF czyli suma kontrolna
  12. Teraz jak to pisze czyli po prawie całym dniu spędzonym nad tym jak sformatować dyski i pendrive co jest problemem nic nie pomagało dopiero wszystkie porady szlak trafiał i nagle zwykły power iso sformatował i utworzył pena z nowym Windowsem szkoda mojego czasu który poświęciłem i tej win 8 bo naprawdę fajny system A miałem też komunikaty codzień że mój procesor jest najnowszy i obsługuje tylko windows 10 Do autora moda może wytłumaczyć co się stało że takie coś było?
  13. Mam problem !! nie mogę nic zrobić tzn System jako system fajny szybki lecz nie mogę za nic sformatować pendrive ani dysku USB !!chcialem utworzyć pendrive Rufus jak i inne programy do tworzenia bootujacego pena blokują mnie ze format jest niemożliwy tzn "system windows nie był w stanie dokończyć formatowania " szukam juz od dluzszego czasu w necie nic nie działa prawdopodobnie coś w systemie jest zablokowane albo ? bo na 3 pendrivie jak i 2 dyskach usb jest to samo Tzn. jeszcze np. programami typu EaseUS Partition Master próbowałem niby pendrive się sformatował lecz nadal jest ta blokada format prawo klikniecie na dysk - formatuj - na sztywno jest ustawione exfat ? co można zrobić
×
×
  • Create New...

Important Information