Jump to content

sasik007

Użytkownik
  • Content Count

    34
  • Posty z Chatbox

    0
  • Joined

  • Last visited

About sasik007

  • Rank
    Zaawansowany użytkownik

Recent Profile Visitors

182 profile views
  1. nie wiem co robie nie tak ale za nic nie odpala mi to
  2. a ja napisze tak pobierz inna wersje win 7 zrobiona przez kogos innego i sprobuj ja miałem to samo z jedna wersja ze za nic nie poszło pobrałem inna wersje i poszło bez problemu
  3. pobiera sie obraz iso czy mam to pozniej nagrac na plyte i zainstalowac?? czy moge to zrobic w demon tools??
  4. tzn?? Wysłane z mojego BLA-L29 przy użyciu Tapatalka
  5. oprucz zintegrowanej 8ntela mam heszcze nvidie i nawet jak odoale na nvidi jest to samo Wysłane z mojego BLA-L29 przy użyciu Tapatalka
  6. po zainstalowaniu nie chce zaladowac sie system wyskakuje error co mam teraz zrobic?? Wysłane z mojego BLA-L29 przy użyciu Tapatalka
  7. to inny laptop ja mma svf a tam jezt svt bodajze no i to dla mnie za du, o i sobie z tym raczej nie poradze Wysłane z mojego BLA-L29 przy użyciu Tapatalka
  8. ok rozumiem a czy duzo da zmiana tego dysku na ssd i czy wtedy ten hdd mige zainstalowac jako drugi zamiast nagrywarki?? Wysłane z mojego BLA-L29 przy użyciu Tapatalka
  9. skoro za maly to do czego on sluzy?? poniewaz jest on seryjnie zamontowany tak juz kupilem laptopa a dokladnie sony vaio svf15a1m2es Wysłane z mojego BLA-L29 przy użyciu Tapatalka
  10. Witam jak w tytule posiadam laptopa z dyskiem hdd i dodatkowo mSata 8gb i mam pytanie czy moge zainstalowac system na tym dysku msata czy da sie tak zrobic i czy sie zmiesci?? Wysłane z mojego BLA-L29 przy użyciu Tapatalka
  11. to moze ktos powie mi dlaczego po zalaczeniu przegladarki i odpaleniu np jakiejs gry online wzrasta wykozystanie gpu i temp. i strasznie zamula ze nic sie nie da zrobic probowalem na roznych przegladarkach laptop to sony vaio svf15a1ms mysle ze oarametry ma ok. Wysłane z mojego BLA-L29 przy użyciu Tapatalka
  12. a nie ma czegos takiego dla opery?? Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
  13. nie mam adblocka chyba ze opera ma jakis wbudowany Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
  14. witam jaki program do wyszukiwanja sterownikow polecacie? Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
×
×
  • Create New...

Important Information