Jump to content
WinClub

leszekela

Użytkownik
  • Content Count

    50
  • Joined

  • Last visited

About leszekela

  • Rank
    Zaawansowany użytkownik

Informacje o profilu

  • Płeć
    Nieustawiona

Recent Profile Visitors

710 profile views
  1. Dziękuję za poradę ale mam już zainstalowany 'DesktopOK', który doskonale radzi sobie z ikonkami.
  2. Niestety to nie działa na Win10x64 1809 Enterprise. I nie jest to wina ESETA, ponieważ to samo się dzieje po odinstalowaniu go.
  3. Całkowicie się z Tobą zgadzam wiktorynek. ASUS Strix GL704GM też ma ten problem.
  4. U mnie z kolei przy aktualizacji windows 10 (x64) z wersji 1809 na 1909 przyciemnił się ekran. W ustawieniach zniknął pasek do regulacji jasności. Ponadto brak obejść klawiaturowych (jasniej , ciemniej). Dodatkowo tło ekranu logowania do sytemu zostało rozmyte. Czy można temu jakoś zaradzić ? Będę wdzięczny za pomoc!
  5. Dzięki kitaro. Oprogramowanie kamerki jest kompletne i poprawne. Winna jest zepsuta kamera.
  6. Dzięki jezyk777. Co prawda mam ESETA ale to nie on. Wiem napewno źe kamerka jest uszkodzona i juź zgłoszona jest reklamacja.
  7. Wszystko sprawdziłem i wychodzi na to, że kamerka jest uszkodzona. Jeszcze raz dziękuję wszystkim za porady.
  8. Wygląda na to że masz rację zbigniew59 i nie będzie więcej pomysłów. Robię backup i instaluję czysty windows. Dziewczyna o której pisałem nie jest chora, tylko wykonuje testy jako laborantka (mimo że jest) biologiem. Co do laptopa, to jest taka możliwość żeby jej dostarczyć. Jeszcze raz bardzo Ci dziękuję zbigniew59 za poradę. Temat do zamknięcia.
  9. Dziękuję zbigniew59. Jeżeli nikt mi nie doradzi innego rozwiązania to po zrobieniu backupu zainstaluję czysty system i sprawdzę. Czekam, może ktoś wpadnie na inny pomysł.
  10. Czy znajdzie się ktos kompetentny i podpowie co jeszcze mogę zrobić, czy może jestem bez szans i powinienem zdać się na serwis ?
  11. Proszę o możliwie szybką pomoc! Dziewczyna, która jest biologiem została skierowana do przeprowadzania testów na koronowirusa, a co za tym idzie odizolowana jest od dzieci i męża. Zainstalowałem jej skype'a żeby mogła łaczyć się z rodziną ale niestety nie działa kamera tz. dioda kamerki świeci ale obrazu brak. W windowsowych ustawieniach Kamery Zezwoliłem aplikacjom na dostęp do niej. Na liście aplikacji z dostępem dla Skype ustawiłem na WŁĄCZONE. Wszysto bezskutecznie. Skontaktowałem się z inżynierem z ASUSA i za jego poradą i pomocą zainstalowałem najnowszy sterownik. Niestety to też nie pomogło. Poradzono mi oddać do seriwsu (Laptop jeszcze na gwarancji), a co za tym czekać najmniej 14 dni. Co mogę jeszcze zrobić żeby ta dziewczyna mogła zobaczyć malutkie dzieci ? Łudzę się nadzieją że można coś przestawić w samym Windows żeby w końcu uzyskać obraz. Specyfikacja laptopa: ASUS VivoBook SN 24M K7N0CV02B934273 MFD 2019-07 MODEL X712F Notebook PC Operating System Windows 10 Home 64-bit CPU Intel Core i3 @ 2.10GHz Kaby Lake-U/Y 14nm Technology Motherboard ASUSTeK COMPUTER INC. X712FA (U3E1) Graphics Generic PnP Monitor (1920x1080@60Hz) Intel UHD Graphics 620 (ASUStek Computer Inc) Identyfikator Sprzętu: USB2.0 HD UVC WebCam USB\VID_13D3&PID_56D3&REV_1854&MI_00 USB\VID_13D3&PID_56D3&MI_00
  12. Dzięki, wezmę pod uwagę. Posłuchałem waszych rad i zainstalowałem Ubuntu. Jak dotychczas sprawuje się elegancko. w tej chwili wszedłem na forum spod ubuntu. Jeszcze raz bardzo dziękuję za porady.
  13. Chyba będę zmuszony zmienić distro np. na Ubuntu. Aczkolwiek nie lubię zmian tylko dlatego że coś mi nie wychodzi. Dziękuję za poradę.
  14. Niestety nie udaje się stworzenie logu. Wywołanie komendy sudo deepin-feedback-cli > plik.txt tworzy pusty plik o tej nazwie, a sam proces się nie kończy pomimo kilkunastu minut oczekiwania.
  15. Wielkie dzięki za link. Wygląda na to, że będę musiał wysłać log do deepina i poczekać na ewentualne rozwiązanie problemu, a jeśli nie, to na nową wersje systemu.
×
×
  • Create New...

Important Information