Jump to content

Marcel1

Mega użytkownik
  • Content Count

    551
  • Posty z Chatbox

    0
  • Joined

  • Last visited

About Marcel1

  • Rank
    Zaawansowany użytkownik

Recent Profile Visitors

464 profile views
  1. Tak też zrobiłem, chodzi nie musiałem bo mam i paragon czyli wydruk z kasy i paragon dużego formatu czyli jest to raczej faktura. Tam mam napisaną pełną nazwę sklepu,towaru,cenę,datę zakupu oraz okres gwarancji. Jednak mimo to dzieki za radę Mało tego na skserowanym paragonie mam napisane oświadczenie,że gwarancja rozpoczęła się 30.III.2018 a więc od daty zakupu osprzętu a kończy 30.III.2020, wraz z podpisem sprzedawcy i pieczątką sklepu.
  2. 1. Sklep stacjonarny w moim mieście czyli inaczej kupiłem w sklepie i odebrałem towar w tym sklepie 2. Bardzo dziękuję za chęć pomocy 3. Tak na dowodzie zakupu jest podany okres gwarancyjny. P.S. Nie ma o co kruszyć kopii, nieważne gdzie ważne czy nie będzie problemów z gwarancją w razie czego a dzięki koledze m4s mogę spać spokojnie.
  3. 1. Sklep stacjonarny więc nie Allegro 2. Nie podam Ci nazwy sklepu ani miasta bo to jest nieważne 3. Na dowodzie zakupu mam jak byk napisane, że gwarancja jest dwuletnie więc informacja otrzymana od konsultanta bardzo mnie zaskoczyła
  4. Kolego przeczytaj mój pierwszy post a w szczególności zdanie, a będziesz wiedział gdzie go kupiłem
  5. Czyli reasumując - w razie czego oddaje sprzęt do sklepu i oni działają dalej a ja o nic się nie martwię, czy tak ?
  6. Zwrot ? Kupiłem nowy, opakowanie nowe nienaruszone sam sprzęt też nie nosił żadnych śladów użytkowania
  7. Witam. Miałbym do was prośbę, abyście doradzili mi co robić w takiej oto sytuacji. Otóż w dniu 30.III.2018, zakupiłem w mojej miejscowości w sklepie stacjonarnym laptop Dell Inspiron 15 7577 zaś dziś zadzwoniłem do supportu Dell w pewnej niezwiązanej z tematem sprawie i po podaniu mojego kodu serwisowego konsultant poinformował mnie, że gwarancja na mój laptop skończyła się 26.XII.2018 roku. Moja reakcja to - opad szczenki - W trakcie wyjaśniania całej sytuacji, konsultant doradził mi abym przeniósł gwarancję na siebie i podał mi stronę gdzie mogę to zrobić. Ja że swojej strony chciałem wyjaśnić całą sprawę w sklepie w którym laptop został zakupiony i tam dowiedziałem się iż nic nie muszę robić a w razie problemów ze sprzętem odnoszę go do sklepu a oni już działają dalej. Pracownik sklepu z którym rozmawiałem zapewnił mnie, że nie mam się o co martwić, poradził mi nawet napisane na odwrocie skserowanego dowodu zakupu iż gwarancja jest dwuletnia - od 30.III.2018 do 30.III.2020 - następnie się tam podpisał i przystawił pieczątkę sklepu. Co wy sądzicie na ten temat ? Przenosić tą gwarancję czy zrobić tak ja poradzono mi w sklepie ? Będę wdzięczny za pomoc.
  8. Ok, dzięki. A co z konwersją .tib na VHD lub VHDX ?
  9. Witam. Miałbym do was kilka pytań odnośnie programu Acronis True Image. Acronisa w wersji bootowalnej używam od bardzo dawna ale przeważnie tworzyłem nim kopie zapasowe partycji systemowej, teraz zaś chciałbym wykonać backup całego dysku twardego przy zaznaczonej opcji - Backupu Sektor po Sektorze. Na początek postanowiłem najpierw wypróbować to na maszynie wirtualnej. W programie VMware Workstation stworzyłem sobie maszynę wirtualną z dyskiem o wielkości 25 GB, podzieliłem go na dwie partycje i zainstalowałem Windowsa 7, doinstalowałem trzy małe programy oraz dodałem drugi dysk twardy o wielkości 26 GB jako magazyn na kopie zapasowe. Wystartowałem maszynę z obrazu ISO Acronisa 2019, zaznaczyłem wszystko to co ma znaleźć się w kopii ( Cały dysk twardy nr.1 czyli ten z systemem o wielkości 25 GB wraz ze wszystkimi partycjami i sektorem MBR ) oraz zaznaczyłem opcję kopii sektor po sektorze. Acronis wyświetlił informacje, że backup będzie miał wielkości 25 GB, czyli taką jaką się spodziewałem. Wskazałem drugi 26 GB dysk jako miejsce docelowe kopii i nic więcej nie zmieniając wcisnąłem start. Wszystko przebiegło szybko i sprawnie ale gdy wszedłem na ten drugi dysk aby sprawdzić ile miejsca zajmuje backup, to okazało się, że ma on wielkości niecałych 5 GB. W pierwszej chwili pomyślałem iż coś poszło nie tak i już chciałem zrobić wszystko jeszcze raz ale najpierw postanowiłem spróbować przywrócić obraz i zobaczyć co się stanie. Z systemu odinstalowałem jeden program i przywróciłem obraz również sektor po sektorze. Okazało się, że wszystko jest w najbliższym porządku, system i programy działają bez zarzutu. Moje pytanie jest następujące - jako, że dysk twardy nr. 1 miał wielkości 25 GB to byłem pewny, że i kopia sektor po sektorze tego dysku też będzie miała 25 GB i tak zresztą poinformował mnie Acronis, więc co się stało ? Czy ja się pomyliłem czy może czegoś nie zanaznaczyłem lub może kompresja Acronisa tak dobrze działa ? Drugie pytanie dotyczy pliku .tib czyli kopii zapasowej Acronisa. Czy istnieje konwerter którym można taki plik .tib przekonwertować na VHD lub VHDX ? Wiem, że sam Acronis to potrafi ale musi być zainstalowany w systemie, w wersji bootowalnej niestety nie da się tego zrobić a ja chciałbym uniknąć zaśmiecania sobie systemu. Z góry dziękuję za pomoc.
  10. Ostatecznie zdecydowałem się na zakup smartfona Honor 8X, jest ok a poza tym udało mi się go kupić o 200 zł taniej Dzięki wszystkim za pomoc Temat można zamknąć.
  11. Zaczynam skłaniać się do tego Honor 8X całkiem niezły smartfon a do tego ma dużą pamięci wewnętrzną, czytniki kart pamięci do 256 GB, USB Otg i parę innych fajnych opcji a przy tym kosztuje 1200 zł. Szkoda tylko, że nie ma tego modelu z 6 GB RAM. Napiszcie co sądzicie o tym modelu.
  12. Wierzę Ci co do zalet tego telefonu ale cena prawie 2500 za telefon to trochę za dużo. Mimo wszystko dzięki za propozycje. Oj uwierz, że nie wystarczy.
  13. Może i warto ale... I właśnie oto ale chodzi ( cena, uważać by nie zgubić albo by nie ukradli )
  14. Dzięki za propozycje. Wszystko byłoby ok gdyby nie brak czytnika kart pamięci a to dla mnie ważne.
×
×
  • Create New...

Important Information