Jump to content
WinClub

gkvdr

Użytkownik
  • Content Count

    11
  • Joined

  • Last visited

About gkvdr

  • Rank
    Użytkownik

Recent Profile Visitors

287 profile views
  1. Serio tak ciężko jest odpowiedzieć na proste pytanie? Naprawdę wolisz bełkot nie na temat i nabijanie postów? Słabo kolego.
  2. Co to jest za zestaw paczek i co wnosi?
  3. Hej Instalacja na VB - no problem, natomiast WU ma jakieś sapy i wykłada się na instalacji kb4540688 - kod 80073712. Ściągnięcie i instalka po za WU nie rozwiązuje problemu. Nie wiem czy ma to znaczenie, ale przed wyszukiwaniem aktualizacji zmieniłem ustawienia WU na "wyszukaj aktualizację, ale pozwól mi wybrać..." Jakieś pomysły?
  4. No nic trzeba z tym żyć;) Wracając do tematu - poprawki ściągać z WU czy gotowy pakiet z forum (jeśli tak to który?) No i jaka ewentualnie alternatywa dla configów z 1 postu, thx
  5. Od dawna to ja systemu nie stawiałem więc wypadłem z obiegu:) Ale spoko dzięki za oświecenie. BTW. Wszystkie okienka tj. 7,8.1,10 mają tak rozwiązane update'y?
  6. No to kicha bo myślałem, że jest to jakieś osobny/osobne KB które można pominąć w aktualizacjach i zassać tylko te które chcę zainstalować.
  7. Dzięki Wersję, którą zainstalowałem sprawdziłem narzędziem https://www.grc.com/inspectre.htm i wychodzi, że łatek brak. Które KB zatem unikać, żeby nie weszły łatki na Meltdown i Spectre?
  8. Czołem Panowie zainstalowałem właśnie Windows7 x64 wersja GSP12017X64-de33095e (wersja Mr.T Windows 7 Sp1 (x86.x64) 2017 winclub PL Finał + aktywator Daz 2.2.1) i mam parę pytań: 1. Popraweki ściągać z WU czy gotowy pakiet z forum (jeśli tak to który?) 2. Czy taka kolejność użycia skryptów kolegi m4s jest ok? ( instalacja z WU/pakiet z forum, RemoveSPY_AIO, UUAWU) 3. Jakie numery mają łatki spectre i meltdown i pozostałe poprawki łatające intela a spowalniające ich pracę. Jest możliwość ich usunięcia? I w końcu co możecie polecić jako ew. alternatywy do powyższego systemu. Nie zależy mi na wodotryskach a raczej na stabilnym i wydajnym działaniu. Mam dwa kompy w następującej konfiguracji: 1.i5 2500k@4.8Ghz, MB z68, ram 16GB, SSD 256 , GPU 970 gtx 2.i7 3770k@4.9Ghz, MB z68, ram 16GB, SSD 512, GPU 1070 gtx dzieki i pozdro
×
×
  • Create New...

Important Information