Nyziu Opublikowano 2 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2017 Witam, mam problem z pingiem, dokładniej jestem posiadaczem Routera Cisco od Vectry z łączem 150 MB/s i uploadem 15 MB/s, jestem podłaczony za pomocą kabla do karty sieciowej Ethernet i teraz mam duży problem, ponieważ ping w grach wynosi max 50 , ale co jakąś 1 min max 2 minuty mam skoki do 2k pingu , co daje mi niezłego laga w grze, skok trwa do max 2 sekund i znika i tak w kółko co te 2 minuty powiedzmy. Wpisałem w CMD komendę "ping -t 192.168.0.1" i było 1ms kilkadziesiat razy i nagle 2338 MS i spowrotem 1 ms, nie umiem już sobie z tym problemem poradzić tym bardziej , że na innych komputerach nie ma z tym najmniejszych problemów, dodam że mój komputer to PC , nie laptop i miesiąc temu go kupiłem na morele.net. SPPEDTEST: [Zawartość widoczna tylko dla zalogowanych użytkowników] PINGTEST: [Zawartość widoczna tylko dla zalogowanych użytkowników] CMD: [Zawartość widoczna tylko dla zalogowanych użytkowników] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiktorynek Opublikowano 2 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2017 Dwie sprawy: 1. skoro to ruter od operatora sprawdź czy nie udostępniasz hot-spota wifi 2. skoro problem ma tylko 1 komputer, to nie można wykluczyć wady karty sieciowej lub wady sterowników do tej karty, ewentualnie ustawień - dla LAN istotne to full duplex 1Gb/s lub full duplex 100Mb/s Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nyziu Opublikowano 2 Stycznia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2017 Sprawdzilem problem dokładnie i tak:Na wszystkich komputerach są te skoki pingu , testowane 3 kablami LAN, więc to nie wina kabla, Router udostępnia WI-FI na inne urządzenia, ale skoki występują nawet jak wszystkie są odłączone. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiktorynek Opublikowano 2 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2017 OK, udostępnia wifi, ale czy również modnego ostatnio wśród operatorów hot-spota. Generalnie sprzęt od operatorów, to szajs najgorszego sortu. Zostaje ci wymienić ten ruter albo kupić swój sprzęt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
razor1995 Opublikowano 2 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2017 Wejdź w menu diagnostyki na routerze i pokaż screeny poziomu sygnału (downstream i upstream). Kable na pewno całe? Koncentryk nigdzie nie jest załamany? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nyziu Opublikowano 3 Stycznia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2017 Winnym okazał się modem Vectry, technik wymienił na nowy i jest ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m4s Opublikowano 4 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2017 Wiadomość wygenerowana automatycznie. Ten temat został zamknięty.. Z powodu: rozwiązany Jeśli się z tym nie zgadzasz, możesz zgłosić ten post do administracji, używając opcji "Zgłoś". Pozdrawiamy zespół Winclub.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi